УМОВИ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ
УМОВИ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ

1. Загальні умови

1.1. Ці умови встановлюють порядок взаємодії між Інтернет-магазином http://galosha.kiev.ua/ і клієнтами Інтернет-магазину http://galosha.kiev.ua/ - фізичними та юридичними особами, які оформили замовлення за допомогою сервісу «Кошик», розташованому на сайті http://galosha.kiev.ua/(далее - сайт).



1.2. Інтернет-магазин http://galosha.kiev.ua/ здійснює реалізацію і доставку товару по всій території України. Увага! У зв'язку з ситуацією в країні, доставка в АР Крим, а також в деякі міста і населені пункти Луганської та Донецької областей не здійснюється!

1.3. Інтернет-магазин http://galosha.kiev.ua/ реалізує товари в роздріб. Дія повернення товару здійснюється згідно закону України «Про захист прав споживачів».

1.4. Оформляючи замовлення на сайті, клієнт безумовно погоджується слідувати цим умовам і підтверджує, що ознайомлений з ними.

2. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

2.1. Оформлення замовлення здійснюється клієнтом шляхом додавання товару в корзину.

2.2. Замовлення вважається оформленим належним чином, якщо:

2.2.1. клієнт заповнив усі поля форми, що дозволяють ідентифікувати клієнта і зв'язатися з ним:

2.2.2.2. П.І.Б. / найменування;

2.2.2.3. адреса доставки;

2.2.2.4. контактний телефон;

2.2.2.5. електронна адреса;

2.2.2.6. бажаний порядок оплати (способи оплати перераховані в п.5.1.);

2.2.2.7. бажаний вид доставки товару.



3. ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНОМ http://galosha.kiev.ua

3.1. Менеджер Інтернет-магазину http://galosha.kiev.ua/ при отриманні замовлення перевіряє наявність товару і, якщо замовлення оформлене у відповідності до пункту 2.2. чинних умов, приймає замовлення і зв'язується з клієнтом для підтвердження деталей.

3.2. З моменту прийняття замовлення Інтернет-магазином http://galosha.kiev.ua/ клієнт має право відмовитися від замовлення або вносити в замовлення зміни (видаляти / додавати в замовлення товари, змінювати характеристику товару (колір, розмір, кількість і т.п.) . Після оплати рахунку видалення товарних позицій з замовлення не допускається.

4. ФОРМУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

4.1. Співробітники Інтернет-магазину http://galosha.kiev.ua/ формують замовлення. Замовлення зі статусом «ОБРОБЛЕНІ», сформовані і підтверджені до 16-00, відправляються в цей же день. У випадку, якщо Ви зробили замовлення в вихідний або святковий день, то його відправка зсувається на перший робочий день, наступний за днем оформлення замовлення. Місто відправника – Київ

4.2. У разі відсутності будь-якого товару в Інтернет-магазин galosha.kiev.ua співробітник перевіряє наявність по всій мережі і оформляє внутрішнє переміщення після узгодження термінів з замовником. У разі якщо товар відсутній по всій мережі, менеджер Інтернет-магазину galosha.kiev.ua може запропонувати клієнту зробити заміну відсутнього товару на будь-якій іншій товар. За згодою клієнта інший запропонований товар додається в замовлення.



5. ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

5.1. Оплата замовлення здійснюється наступними способами:

5.1.1. Оплата при отриманні (накладна плата) в будь-якому відділенні Нової Пошти.

5.1.2. Оплата на карту онлайн

5.1.3. Оплата через систему liqpay

5.1.4. Готівковий розрахунок при кур'єрській доставці

Увага! Комісію за пересилку грошових коштів за допомогою послуг компанії-перевізника Нова Пошта, оплачує покупець. Вартість переказу післяплати становить 20 грн + 2% від суми (Розмір збору встановлено тарифами «Нова пошта»). При оплаті замовлення з карти Visa або MasteCard на сайті відразу після оформлення замовлення через систему liqpay, оплата відбувається безпосередньо на сторінці сайту і захищена сертифікатами безпеки. Ви оплачуєте тільки вартість товару, комісія при оплаті онлайн не стягується.



6. ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕНЬ

6.1. Доставка товару по території України здійснюється службою доставки «Нова Пошта».

6.2. Доставка товару по Києву може здійснюватися нашою кур'єрською службою.

Ціна - 65 грн + 5 грн за кожну додаткову товар в замовленні

6.3. Інтернет-магазин-склад galosha.kiev.ua вважається таким, що виконав свій обов'язок з доставки замовлення - в момент передачі його службі доставки. Ризик знищення або псування товару після його передачі в службу доставки несе клієнт

6.4. Безкоштовна доставка здійснюється по території України за умови, якщо замовлений товар придбаний за повною роздрібною ціною, тобто знижка на вартість товару становить 0%. Умови персональної дисконтної системи при цьому діють.

Увага! У тих випадках, коли діють акційні пропозиції від 5% і більше, доставка здійснюється за рахунок покупця за тарифами компанії-перевізника.



6.5. Окремі доставки кожної товарної позиції з одного замовлення також оплачуються окремо. 6.7. Покупець також оплачує за свій рахунок суму комісій грошових переказів за придбаний товар, в т.ч. «Післяплатою» компанії-перевізника.



Щоб уникнути додаткових комісій при оплаті замовлення ми рекомендуємо безпечну форму оплати безпосередньо на сайті через систему електронних платежів ПриватБанку Liqpay або за допомогою Приват-24 на карту Приват Банку (в деяких випадках банк стягує додаткову комісію). 6.8. Відправка замовлення по Україні здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту надходження замовлення. Виконання цього терміну залежить від наявності товару на складі інтернет-магазину, а також в роздрібній мережі магазинів в м.Києві.